fredag 18 juli 2008

Semester sommaren 2008





















Har nu haft 2 veckors semester med varierande väder. Startade den 3 Juli med Leonard Cohen konsert på Sofiero. Den absolut BÄSTA konsert jag någonsin varit på, underbart väder stämningsfull musik, denna helt magiska kväll var Marcus, Gunilla och Gittan med och delade med mig. Tänk om man hade haft pengar så man kunde resa med honom på hans turné runt världen, det hade varit något.
Lena och jag tog en dag i Helsingör med trevlig butiksrunda, god mat och inköp av varsin sommar hatt, Lena en vit och jag en svart.
Har sedan fyllt år och haft fest med släkt och goda vänner, blev verkligen uppvaktad med fina blommor och presenter. Tack alla som var där och förgyllde min dag. Förberedelserna inför den tog sin lilla tid så nu efter festen slappar jag bara, läser mycket och försöker att vila så mycket som det går.
Dåligt med kort denna gång för tyvärr så hade jag glömt min kamera på födelsedagsfesten men några från Cohen och Helsingör kan ni se.

Inga kommentarer: