måndag 6 oktober 2008






Så var årets Skånemässa avverkad, som vanligt väldigt trevligt att gå runt och titta på alla fina saker och snacka lite med utställare. Kom hem som vanligt med pennor och godis + ett nyinköpt halsband och armband, det var väl det jag köpte denna gången. Ja en burk omega 3 också.
Har även varit på ”mingelkväll” med Italiensk matlagning där jag fick lära mig att göra pasta själv. Nog inget jag kommer att praktisera i framtiden, för jobbigt när det finns att köpa färdigt. Men gott var det och väldigt trevligt upplagt med 3 rätters meny som vi lagade till själv och sen åt. Ett gott italienskt vin drack vi till.
I går skulle jag gå på Mikaeli marknad med det ställde jag in i det fruktansvärda busväder som det blev, synd om alla utställare, hoppas att det kom några som inte var lika gnälliga som jag över vädret

I dag har jag varit hos företagsläkaren med min vänstra axel, har ont där och domningar ut i armen och fingrarna. Fick en kortisonspruta, tabletter och sen ska jag på röntgen så får vi se vad den säger. Är väldigt jobbigt att ha så ont och stel blir man i armen för man kan inte använda den ordentligt.

Inga kommentarer: