söndag 14 oktober 2007

Söndag 14/10-07 Korpen runda och bil
















I strålande väder var vi många som tagit på vandrarskorna och gick korpens rund i Pålsjö skog. Svåra frågor så folk fastnade på många ställen. Här är frågan, vad är ”grönslick”
1 Fisk x Insekt 2 Alg. Det var många som inte visste det. Vet ni?

Sen en bild från”kärlekstunneln” eller vad dom kallar den med en vidunderlig utsikt över havet och Danmark i fjärran. Trots alla svåra frågor var det en underbar tur i dag.

Sen har JAG GJORT DET, köpt en helt NY BIL. Fortfarande lite skakis, men detta har jag funderat över varje höst nu i minst 3 år. Min gamla bil är 12 år och börjar skaka rista och låta när jag kör med den. Så om ca 1 vecka - 14 dagar så är det jag som rullar med ett blått monster på vägarna. Se upp.

Inga kommentarer: