lördag 6 oktober 2007

Lördag 6/10-07 Sommarvarmt


I ett strålande väder åkte jag först till biblioteket i Råå och lånade böcker, efter det blev det loppis på Råå . Köpte 2 böcker en rosa burk och ett litet likörglas. Allt för 15 kr. (Annelie kan få burken om hon vill) Sen blev det en runda i norra hamnen och gågatorna i stan. Köpte en halsduk, vilken i ordningen vet jag inte, men jag har många nu. Skulle fika på Fahlmans men där var ingen plats, alla borden var upptagna både inne och ute så jag körde ut till Tasty House och köpte nötter och tog en fika på deras uteservering. Hela city sprudlade av människor som tog vara på solens varma strålar. Väl hemma satt jag mig i uterummet och läste.

1 kommentar:

Claraready sa...

Jag vill gärna ha burken.
Den är jättefin och jag samlar ju.
Skönt med soligt väder.
Vi tvättar och städar hela dagen idag.
Ha det bra