söndag 28 oktober 2007

Söndag 28/10-07 Kattbad


I dag har jag badat 3 katter, Smulan, Nikita och Kenzo. Ryggen värker och man är helt slut i kroppen efter att ha legat på knä utan för duschen. Tar ca 20 minuter att bada sen ca 30 minuter att föna.
(Per katt) Fina blev dom i alla fall, skulle plåta de nybadade efteråt men ingen ville öppna ögonen. Smulan KNIPER ihop helt och Nikita kisar men dom får vara med här ändå.
Kenzo blev förevigad förra gången jag badade honom så det får räcka.På em var jag och Gunilla en runda borta på nya Citty Gross, var inte meningen vi skulle handla något men det blev en hel del ändå. Ska bli skönt med en mat affär så nära, nu kan jag gå dit och shoppa, får ta min ”dra maten” som dom andra gamla tanterna så blir det inte så tungt att bära. Nu är det tvättstugan som väntar, inte roligt alls.
Skickar med en liten film som jag tror dom flesta kattägare känner igen sig i

Inga kommentarer: