lördag 3 november 2007

Lördag 2/11-07 Så var det November






Äntligen helg igen, fredag badade jag katter ”igen” Det blev Rasmus inför söndagens show sen åkte Amber också med av bara farten. Men gud vad hon konstrade när jag skulle föna henne. I början gick det bra men efter ett tag blev hon som ett vilddjur. Jag vill gärna ha dom helt torra så att dom inte dra på sig en förkylning så jag fick kämpa ett tag med till slut så gick det. Sen blev det inte popcorn och vin utan kräftor och öl. Kräftorna fick jag äta stående vid vasken, varför? Ja gissa, sitter jag vid bordet har jag nästan alla katterna cirklande runt mig.

Lördag em cyklade jag bort till City Gross, känns lyxigt med en så fin affär så nära. Köpte lite ingredienser till mat jag ska ha med i morgon på utställningen. Det blev en kycklingpastasallad, provsmakade och den blev jättegod. Sen lite städning, dammsugning och tvätt av golv.

Inga kommentarer: