torsdag 15 november 2007

Onsdag 14/11-07 Citty Gross


Handlade på Citty Gross i gårkväll. Hade en inköpslista jag fyllt på under veckan så det var bara att fram med cykeln!!!! Ja, jag har bestämt att jag ska cyklar dit om jag inte ska ha kattsand och andra tunga saker. När jag väl kom dit så hade jag glömt inköpslistan hemma så det var till att försöka komma ihåg vad där stod. När jag kom hem och prickade av listan var det bara en sak jag saknade, visste att det var någon mejeri sak jag skulle ha men kom inte ihåg vad när jag stod framför allt att välja på. Får fixa det på lunchen idag. Resten av kvällen läste jag en bok av en isländsk författare Arnaldur Indridason, när denna bok är utläst har jag plöjt igenom de böcker som är översatta till svenska. Kommer att sakna kommissarie Erlendur och hans kollegor, hoppas där snart kommer en ny bok.

1 kommentar:

katthemmet sa...

Det blev lite knasigt med länkarna men jag får inte dem under samma rubrik.
De är där hur som.
Ha det så bra