fredag 10 augusti 2007

Fredag 10/8-07 Kattbad igen inför morgondagens utställning


Phuuu nu är även Izzie badad. Det är ok och bada, hon blir bara lite stressad på slutet när jag aldrig blir klar med sköljningen. Föna går också bra i början men mot slutet hugger hon efter luften som blåser på henne. Men sen när vi kommer till att kamma..usch…. inte roligt, varken för henne eller mig. Jag har kommit på att hon måste vara otroligt ömhårad, bara man visar kammen så skriker och hugger hon. Men nu är det klart, svetten rinner och inte hjälper det att ha vidöppet för det är otroligt fuktigt ute. Har varit ute och packat bilen med det mest jag ska ha med i morgon. Blir bara katterna och lite fika att bära ut då. Nä, nu ska jag fixa lite kvällsmat. Får bli en öl och popcorn…..orkar inget annat.Skickar med en bild på Izzie, inget nytaget men hon är lik sig ändå.

Inga kommentarer: