tisdag 7 augusti 2007

Tisdag 7/8-07 och jobb


Händer inte så mycket nu när jag jobbar, full rulle på jobbet. Trött när man kommer hem men vissa saker måste skötas ändå såsom dammsugning, tvätt och sköta katterna. Också måste jag hinna med och läsa, är inne i en deckarperiod just nu och har precis börjat läsa Karin Wahlbergs, Blocket. Hennes böcker är förlagda till sjukhuset i Lund. Denna bok är den första jag läser av henne så gillar jag den så kommer jag säkert att läsa dom andra hon skrivit. Vädret fortfarande varmt och soligt så jag avundas alla som kan ligga på stranden.
Skickar med ett kort av Annelie och Valle på hans ettårsdag.

1 kommentar:

Janne sa...

Det är trevligt att läsa din blogg och jättekul att du har så många bilder. Ja nu är värmen här och man har inte vant sig vid det i och med att sommaren inte varit någon höjdare. Jag har ingen strand att ligga på så jag får njuta av att sitta i skuggan och filosofera.Om jag haft möjlighet att cykla till fria bad som förr i tiden så hade jag gjort det! J-A