lördag 28 juli 2007

27/7-07 Festival i stan


Festival i stan, var nere en runda igår bland alla knallar och tittade. Köpte halsband!!! Har nu inhandlat 5 st på 2 dagar. Har för närvarande lite halsbandsdille. Hoppas nu bara jag använder dom så det inte bara blir dammsamlare. Bo Kaspers Orkester underhöll med en kanonbra konsert. Blir ev en tur i kväll igen om vädret tillåter. Glömde kameran så jag får skicka med en bild av min blommande Porslinsblomma och orkidé + en busbild av Mia i uterummet. Kattungarna gillar att vara där och klättra i timmar.

1 kommentar:

Janne sa...

Fina bilder du publicerar! Jag har ändrat min blogg vilket innebär att jag mest kommer att skriva om mina fyra älsklingar. Känner du några "kattfanatiker" så rek. gärna minm blogg.
kattmamman.bloggspace.se
Hälsn. J-A