lördag 14 juli 2007

Lördag 14/7-07 19.30


När kl var 12 idag så kröp solen fram och det blev jätte varmt. Jag var och handlade men när jag kom tillbaka så tänkte jag, nu måste det bli stranden, har inte varit där än i år.
Så sagt och gjort, packade väskan och iväg med min nyinköpta strandstol. Bara det att när jag kom dit så blåste det så jag fick ha en handduk runt mig. Var inte riktigt så jag tänkt det.
45 min stod jag ut sen packade jag ihop. När jag körde hem passerade jag minigolfbanan. Saken är den att jag HATAR minigolf och har inte spelat på många, många år, men fick för mig att ge det en chans, så jag stannade och köpte en biljett och fick klubba och boll. Vad hade jag trott !!!!! INTE ett dugg roligare än senast jag gjorde ett försök, så nu är jag övertygad. ALDRIG mer minigolf för min del. Hade säkert haft det skönare i min lilla trädgård och suttit och tittat på Afrikas Blåa Lilja som börjar slå ut.

Inga kommentarer: