söndag 1 juli 2007

Söndag 1/7-07







Fm söndag, har lyckats lägga in bilder på kattungarna. Kattungarna mår bra, sover inte lika mycket utan är uppe och undersöker rummet dom är i, som är mitt sovrum. Går på lådan och kissar och äter lite uppblött torrfoder med mosat kött i.

I går var Gittan och jag på Jonstorps marknad, köpte lite smågrejor sen åkte vi till SkoPunkten. Där köpte jag sandaler och 2 par tygskor. Fick dom billigaste gratis så kalaset gick löst på 256:-. Helt ok för 3 par. I dag får vi se vad som händer. Ser ut som badväder men sen är det rosdagar på Fredriksdal. Ska snart bestämma mig för vad det blir.

2 kommentarer:

Claraready sa...

Bra att du fick in bilderna.
Ska snart lägga in på min.
Söta katter!

sara sa...

vikka gulliga katter, jag blir helt gullsjuk, så där när man bara vill säga titta titta aaaaa så gulliga!