lördag 7 juli 2007

Lördagen 7/7-07 Himmeln gråter








I dag har det varit både en tråkig dag och en ”trevlig” dag.
Min söta lilla bruntabby hane finns inte mer. Pigg och glad igår. I morse jättedålig så han dog. Djursjukhuset kunde inte säga vad det var, svårt att få en diagnos när dom är så små. Blev jätteledsen, alltid lika svår att mista någon av sina 4 fyrfota vänner och speciellt när det kom så oväntat.
Sen på eftermiddagen hade Gittan och jag beställt teaterbiljetter till Fredriksdalsteaten "Den stora premiären" med Eva Rydberg i huvudrollen. Det blev trots den tråkiga morgonen en trevlig em. Var en underhållande och rolig pjäs. Regnet lyckades hålla sig borta dom 2 timmar vi var där.
När vi ändå var där passade vi på att hälsa på ”Poppe”

1 kommentar:

Janne sa...

Jobbigt. Jobbigt. Han var ju bara "en bebbe". Varför skulle han dö? Hoppas han träffat Lukas och Willy i katthimlen...(dit ska jag oxå den dagen tiden är inne)
Jag har badat Linus idag med tanke på hans äventyr. Din Kenzo är så lik min Cream. Kramisar J-A