tisdag 10 juli 2007

Tisdag 10/7-07




I dag blev det inte som det var tänkt. Skulle åka till Malmö och träffa Annelie men när jag kom ut till bilen var den sten död. Försökte få tag på någon med startkablar men de få pensionärer som befann sig i området kl 11.15 en tisdag hade inga sådana. Tyvärr fick jag ställa in Malmö resan. Satt i trädgården och lyssnade på boken i 3 timmar, sen kom en granne som hade kablar och vi fick igång bilen. Det blev en tur upp till Biltema och inköp av kablar så nu ligger dom i bilen om det skulle hända igen. Skickar med en bild av Elvis i min trädgårdskorg. Den laddar jag med tidningar, telefon, sololja, dricka och lite annat jag tycker jag behöver när jag sitter ute i solen.

1 kommentar:

Claraready sa...

Vilken tur att du fick igång bilen.
så att det inte behövdes någon stor operation.
vi får ta det en annan dag.
Jag är hemma.