fredag 6 juli 2007

Fredag 6/7-07 Skratta inte






Matte orkade inte skriva så nu tar jag tag i detta.
Jag heter Kenzo och är en 8 årig cremsmoke hane. Min mamma är Smulan som ni träffat lite längre ner i bloggen.
I dag blev det jag som åkte på bad, anade ugglor i mossen
när jag hörde matte prata i telefon igår och hon sa att regnade
det idag också så blev det fortsatt bad av katter. Eftersom det var
ett tag sedan jag badade så förstod jag att jag låg risigt till.
Bada är ok, bara man slapp alla dessa schamponeringar och sen sköljning i 15 min!!! onödigt tycker jag. Däremot gillar jag att bli blåst torr. Matte plockar fram dammsugaren och sen blåses det, jag ni kan själv se hur det ser ut. Nå blev jag något vackrare?? Nu blir det nog inte fler som ska badas denna gången för trimmbordet är tillbaka på sin ursprungliga plats.
Tack för i dag.
Kenzo

Inga kommentarer: